Thunderbird i POP3

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 26 Lut 2005, 12:35:22 CET

Dnia sobota, 26 lutego 2005 02:57, Boski Cinek napisał:
[...]
> Sprobuj na swiezym profilu, a jak nie pomoze, to sprobuj na
> thunderbirdzie z www.thunderbird.pl , bo moze ten nasz jest tak samo
> popsuty jak nasz Firefox.

Ściągąłem z www.thunderbird.pl. Rozpakowałem. uruchomiłem na czystym koncie
(po usunięciu ~/.thunderbird). Skonfigurowałem konto i... q-pa. W logach
serwera jest tylko info o podłączeniu, ale thunderbird nie pyta o hasło i
oczywiście nie ściąga poczty. A poczta jest (zadbałem o to). Na serwerze
jest Ra (standardowe, na kernelu 2.2.26-3), za serwer POP3 robi solid-pop3d
0.16d-7. Przy czym działa toto zarówno z kmail-em, jak i oopslookiem. Tylko
thunderbird (ale i zwykła mozilla - sprawdzałem jeszcze wersję 1.3.1) nie
chce poczty odbierać.

Zgłaszam zapalenie mi się "blue screen-a" :-(

PS. Nie, nie przejdę na serwerze na AC, bo po pierwsze, nie mam na to czasu,
a po drugie - to jest P/200 bez MMX-a z 64MB RAM i ma za mało przestrzeni
dyskowej. Zresztą jak dotąd wszystko co robi - robi poprawnie. Z tym jednym
wyjątkiem.
--
Łukasz Maśko                                          ICQ: 146553537    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                          GG:   2441498    /\\