Thunderbird i POP3 - znalazłem błąd ale nie znam rozwiązania

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 26 Lut 2005, 13:12:54 CET

Dnia sobota, 26 lutego 2005 13:02, kuba staskiewicz napisał:
[...]
> To nie tyle jest protokol zabezpieczajacy, co mechanizm autentykacji.
> Nie uzywam thunderbirda ale zakladam, ze ma on mozliwosc wyboru
> mechanizmu autentykacji. Poszukaj w ustawieniach konta i zmien
> na login lub plain (nie wiem co jest domyslne dla spop3d).

Trochę to głupie, ale trzeba było dodać do konfiguracji solid-pop'a wpis
"SASLAllow no". Nie rozumiem za bardzo dlaczego tak, bo skoro nie jest
dostępny - to nie jest i już. Ale co ja się z nim będę kłócił. Teraz
zassało mi pocztę.

Pozdrawiam.
--
Łukasz Maśko                                          ICQ: 146553537    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                          GG:   2441498    /\\