Blokowanie ekranu i wygaszacz w KDE

Jaroslaw Koszuk jkoszuk w ics.p.lodz.pl
Sob, 26 Lut 2005, 16:22:42 CET

On Sat, Feb 26, 2005 at 03:59:21PM +0100, Tomasz Olszewski wrote:
> Zauważyłem ostatnio następujący problem związany z KDE (wszystkie pakiety mam
> aktualne z ac + ready). Przede wszystkim nie działa prawie żaden wygaszacz
> ekranu (w zamian mam tylko czarny ekran). Jedyne, które się uruchamiają, to
> niektóre wygaszacze OpenGL-owe (nieliczne, np. Euforia). Jeśli spróbuję
> natomisast ręcznie "odpalić" xscreensaver, a potem xscreensaver-command
> -lock, wszystko jest w porządku, wygaszacze działają. Kłopotu nie sprawia
Problem jest z xscreensaver. Działają tylko wygaszacze dostarczane z KDE
Na HEAD w cvs jest poprawiona wersja pakietu xscreensaver.

Pozdrawiam, Jarek

Jarek Koszuk <jkoszuk w ics.p.lodz.pl>
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagi fhtagn
Key fingerprint = 7A35 006C 48D1 38A4 AFB6  7EE0 E907 B277 F7D0 E711