Thunderbird i POP3

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Sob, 26 Lut 2005, 17:06:21 CET

Dnia 26-02-2005, sob o godzinie 12:35 +0100, Łukasz Maśko napisał(a):

> PS. Nie, nie przejdę na serwerze na AC, bo po pierwsze, nie mam na to czasu,
> a po drugie - to jest P/200 bez MMX-a z 64MB RAM i ma za mało przestrzeni
> dyskowej. Zresztą jak dotąd wszystko co robi - robi poprawnie. Z tym jednym
> wyjątkiem.

przez długi czas miałem AC na routerze-serwerze, z sambą, eximem i
pop3d, hylafaxem, cupsem  mającym  pentium 150 , 196 ramu i jakies 2 GB
dysku działalo przy srednim obciazeniu dobrze bez jakis przestojów czy
spowolnien

--
Michał Panasiewicz
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl