Samba i vfs ... problem

Sławek Owoc slawek w ignatianum.edu.pl
Nie, 27 Lut 2005, 21:27:02 CET

Dowiedzialem sie ze Samba 3.x moze miec "kosz" na zasobach sieciowych,
bardzo mi sie to spodobalo wiec do dziela ... no i tutaj zaczely sie
schody ...

Znalazlem sobie taki oto opis
http://banita.pl/konf/smbudostunix.html   wg ktorego potrzebuje vfs objects = recycle
ktory to ma znajdowac sie w /usr/lib/samba/vfs - niestety u mnie jest
pusto, Czy to jakis feler  samba-3.0.10-1 ? czy musze sam sobie
skompilowac sambe ? czy moze da sie jakos ten jeden brakujacy modul
dodac ?

jestem raczkujacym uzytkownikiem PLD - wiec prosze o wyrozumialosc i z
gory dziekuje za odpowiedzi typu "RTFM" ;)

--
Pozdrowienia,
 Sławek Owoc