Cisza na starcie

floydrose floydrose w gazeta.pl
Pon, 28 Lut 2005, 21:06:30 CET

Witam!
Mam dziwny problem - za każdym gdy uruchamiam system poziom glosnosci
mam na 0, cisza absolutna. Musze uruchomic np. aumix zwikszyc glosnosc
PCM i Vol i dopiero wtedy moge sie cieszyc dzwiekiem. Mimo iz wybieram
'Zapisz' poziomy dzwieku wydaja sie nie byc zapamietywane.

Konfiguracja calkiem standardowa SB Live + wszystko tak jak na
http://www.alsa-project.org/.
Zreszta na mojej poprzedniej instalacji PLD ta sama konfiguracja
dzialala bez zarzutu.

Co moze powodowac takie zerowanie poziomow glosnosci, gdzie szukac?

Pozdrowienia
floydrose