gg2 - gghist

Radosław Kintzi rakin w pop.e-wro.pl
Wto, 11 Sty 2005, 21:51:49 CET

Radosław Kintzi napisał(a):

> I jeszcze to, że gg2 nie podaje gghist ścieżki do pliku z historią (po
> wybraniu z menu "pokaż historię"):
> $ gg2
> GNU Gadu History Prototype Reader version 0.07
> e-mail: kazik.cz w interia.pl, GG: 3781462
>
> ** ERROR **:
> Please enter path to the history file, for example:
> /usr/bin/gghist /home/coth/.gg2/history/1234567
> /usr/bin/gghist /root/.gg2/history/7654321
>
> aborting...
>
> A działało do wczorajszego poldek> upgrade gg2*
> R.

Jeszcze ciąg dalszy - nie wiem czy zgłaszać to autorom, czy to może już
tak musi być:
- uruchamiam gg2 z terminala (na pierwszym planie)
- zamykam terminal (przyciskiem na pasku tytułu)
- gg2 pożera 100% procesora (nie na tyle zachłannie by system nie
działał, ale zawsze)

Przy uruchomieniu w tle jest tak samo, chyba że zamknę terminal przez ^D.

Może to nie wina gg2? Może nie da się tego lepiej napisać?

Radek
PS. Pierwszy błąd to chyba tylko błąd w pliku historii, bo inne działają.