Amd64 + Nforce3 + Sata + PLD = jest to wykonalne ?

Killah killah80 w poczta.onet.pl
Wto, 18 Sty 2005, 09:19:10 CET

Adam Gapiński napisał(a):

>A dorzucić tego "ręcznie" do initrd się nie da?
>Bo potem jak podrzucisz mu spreparowane initrd to rozumiem, że lilo możesz
>uruchomić w chroot?

Dzieki waszej pomocy już się udało. Dorzuciłem obsługę xfs.

Teraz juz tylko został problem z logowaniem :]
Jak wpisze mu jakikolwiek login, to niestety nawet nie zapyta mnie o
haslo, a wyskakuje nastepny monit o login. Bez zadnych informacji.

Zmieniałem pierwsza linijke (dot. root'a) pliku /etc/passwd, ale nie
pomoglo, non-stop to samo :(
Probowalem dodac nawet nowego uzytkownika, dopisujac go do passwd, ale
tez jest olewany.
Zapewne bedzie to cos banalnego, ale póki co nie potrafię tego obejść.
Z góry dziekuję za pomoc.

Killah