cdrecord - co się dzieje?

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Pon, 24 Sty 2005, 17:16:53 CET

W odpowiedzi na twoj list wyslany do mnie dnia 01/24/2005 02:45 PM:
> Dnia nie 23. stycznia 2005 21:29, Charles napisał:
> [...]
>

> Wszystko działało do tej pory bezproblemowo. Wypalałem różne rzeczy,
> włącznie z audio - bez problemu. Zwłaszcza, że problem jest w cdrecord,
> który wcześniej działał mi z palca. A teraz - nie.

Mialem problem z nagrywaniem po ktorejs aktualizacji jadra. Pomoglo ponowne
ustawienie praw dostepu w konfiguratorze K3B.
Ale zaraz....dopiero co pisales, ze cdrecord odpalany z palca dziala.
Chyba, ze cos mi sie pomylilo.

--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
http://boskastrona.xhejn.org