kolejna wersja OOo do testów

Sylwester Gruszka gruszek w pogodanet.pl
Sob, 2 Lip 2005, 13:26:22 CEST

> OpenOffice.org 2.0.0-2
> http://ep09.pld-linux.org/~arekm/openoffice.org/

ja mam taki problem z OO, że przy zapisie pliku wpisuje jego nazwę
klikam "ok" i... pik się nigdzie nie zapisuje, okienko znika i
natychmiast pojawia się nowe identyczne - i mogę tak "zapisywac" w
nieskończoność (to samo z eksportem do pdf)
myślę że problem leży nei w oo tylko gdzieś u mnie w stystemie bo
poprzednia wersja oo (1.4) robiła mi (ale dopiero od pewnego czasu) to
samo z tym wyjątkiem, że nie w nieskończoność tylko jakiś błąd wyskakiwł
czy coś tkaiego (dokładnie nie pamiętam ale kończyło się to gorzej niż w
wersji 2)

uruchamiałem oo z konsolki ale niestety nie wysyła on tam żadnych
komunikatów :/