pppoe

Piotr Pawełek ppawelek w onet.pl
Pon, 4 Lip 2005, 15:07:01 CEST

FUNETIA - Paweł (Px2) Peters napisał(a):
> Witam!
>
> mam u siebie server na rp-pppoe-server-3.5-6 i ppp-2.4.2-7.
> dosc czesto podczas rozlaczenia sie klienta wywala mi do logow
> Terminated on signal 15 z predkoscia 100MB/min do logow ppp, oczywscie
> serwer dostaje kosmicznego load'u na syslogu, w ktorym sobie ustawilem
> wycinanie "Terminated.." ale to nie rozwiazanie.

Miałem niedawno podobną zagwozdkę.
Niestety nie doszedłem - co było przyczyną ?
Nie pomagały restarty, reloady usług sieciowych, sysloga.
Z głupia... zrobiłem reboot maszyny i po problemie.
Więc już dalej nie dociekałem :-(
Jak wpadniesz na rozwiązanie to chętnie skorzystam :)

--
Piotr Pawełek :: ppawelek(at)onet(dot)pl ::