Stabilnosc PLD

Tomasz Grobelny tomasz w grobelny.oswiecenia.net
Wto, 5 Lip 2005, 23:23:01 CEST

On Tuesday 05 of July 2005 22:03, Dariusz Laskowski wrote:
> Najwyraźniej nie ma komu testować.
> Zwyczajnie za mało użytkowników, którzy byliby w stanie
> dostarczyć jakichś sensownych informacji zwrotnych i takie tam...
Tylko zauważ jak są zarządzane katalogi w których są pakiety przeznaczone do
testowania. W tej chwili na myśl przychodzi mi sytuacja z glibcem: pojawił
się w ready/test nowy glibc w którym był błąd uniemożliwiający uruchomienie
poldka (cóż, zdarza się) ludzie na liście zaczęli zgłaszać co się dzieje a
pakiet leżał we wspomnianym katalogu przez kilka kolejnych dni/tygodni.
Skutkowało to oczywiście tym że na ww. pakiet nadziewali się kolejni ludzie
prawdopodobnie zmniejszając potem szeregi testerów. Przydałoby się coś co
pozwoliłoby użytkownikom w sposób dość zautomatyzowany wyrażać opinię nt.
danego pakietu tak aby została ona wzięta pod uwagę (również automatycznie).

Tomek