PLD i SUN SparcStation 5

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 18 Paź 2005, 19:55:32 CEST

Dzisiaj zanabyłem bardzo okazyjnie SparcStation 5, podobno z prockiem 170MHz
i 128MB RAM, dysk 2GB. Podobno wszystko sprawne, bo jeszcze nie miałem
czasu, żeby to odpalić (poza tym nie mam jeszcze klawiatury, mam mysz).
Pytanie jest naturalne - czy da się na tym postawić PLD? Wiem, że jest port
na SPARC-a. Ale jak się za to zabrać? Mam w nim tylko stację dyskietek i
ethernet, nie mam napędu CD. Dla mnie to jest jeszcze obca architektura.

Pozdrawiam.