problem z VIA USB-PCI - VT6202

Czw, 1 Wrz 2005, 14:02:32 CEST

On Thursday 01 of September 2005 13:43, Lukasz Glebicki wrote:
> [...]

Ja męczyłem podobny kontroler (6202 - 4 porty USB - PCI) na jakiejś starej
płycie z neostradą i efekt był też podobny - różnie rzeczy się działy
zależnie np do którego portu podpiołem urządzneie USB, ale nie działało
nigdy.
Nie było widać wzrostu w /proc/interrupts za to dziwne logi w syslog.
Poddałem się zwalając na niekompatybilność z b. starą płytą (pentium albo
k5) ...

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright