Błędy w module fglrx

Ryszard Mielcarek crazy w mind.one.pl
Pon, 12 Wrz 2005, 14:54:20 CEST

Cześć,

Mam ogromne problemy z odpaleniem poprawnych driverów ATI na moim
sprzęcie.

Karta M300 /X300 (zależy kto twierdzi).
Jeśli używam binarnych sterów ze strony ATI - nie mam mojej rozdziałki
(1920x1200), zaś w przypadku PLD.. też kicha.

Moduł do kernela (kernel-video-firegl) przy próbie załadowania krzyczy :

fglrx: Unknown symbol page_address

Jeśli użyję własnoręcznie zbudowanego, to jeszcze dochodzi do tego tekst
w stylu ".. taints licence..."

WTF ?
Spotkał się może ktoś z czymś takim ?
MUSZĘ mieć wsparcie do hardware'owego OpenGL żeby pograć w cudne ET !!

Pomocy !

p.s.
Próby przeprowadzane pod 2.6.11 i 2.6.12

Ryszard Mielcarek       |    crazy(małpka)geeks(.)pl   |
http://crazy.geeks.pl   |    http://fun.mif.one.pl     |