Nowy poldek

Jarek Koszuk heretyk w pld-linux.org
Sob, 17 Wrz 2005, 16:07:42 CEST

On Tue, September 13 2005 11:04, Grzegorz Pietrzak wrote:
> Dlaczego nowy poldek ignoruje moje opcje: "-- --rpm-ignorearch"?!?
> Coś nie tak robię czy coś się zmieniło?!?
Opcja nazywa się teraz --pmopt. Dodatkowo w trybie interaktywnym możesz ją
podać do polecenia install/upgrade. I tutaj (przynajmniej w wersji
poldek-0.19.0-1.20050613.22.6) wygląda to tak, że jeśli podasz --pmopt w
linii poleceń uruchamiając poldka w trybie interaktywnym, to będzie ona
ignorowana, jeśli wydasz polecenia install/upgrade. Jeśli wszystko robisz w
linii poleceń, wtedy zostanie uwzględniona. Zatem w trybie interaktywnym
musisz ją dodać do poleceń install/upgrade. Chyba trochę zamotałem, ale mam
nadzieję, że da się to jakoś zrozumieć.

Pozdrawiam, Jarek