Konfiguracja XFCE4

MiB michalbachowski w gmail.com
Pią, 30 Wrz 2005, 13:49:20 CEST

Witam!

Po przeczytaniu kilku artykułów i małych testach na PLDLiveCD
postanowiłem zmienić środowisko graficzne z KDE na XFCE.

Chciałem użyć instalatora graficznego, jednak wyskoczyły błędy
[ na samym początku - brakowało jakichś 2 plików ].

Pobrałem więc pakiety związane z XFCE4 via Poldek.
Środowisko od razu zaskoczyło i działa.

Jednak pojawiło się kilka problemów, a mianowicie:

- brak jakiejkolwiek akcji po kliknieciu ppm na pulpicie [ pownno
pojawić się menu - ogólnie ppm działa! ]
- nowo uruchomione programy nie wskakują do paska aplikacji
- brak górnego paska w każdy oknie [ pasek z
zamknięciem/minimalizacją/maksymalizacją ]
- nie mozna przesunąć żadnego okna, ani zmienić jego rozmiaru
- ani w menu, ani w pasku aplikacji nie pojawił się "moduł" zmiany
aktualnego biurka [ choć same biurka mogę ustawić - ilość i nazwy ]
- brakuje PLek
- brak dodatkowych tematów, pomimo ich doinstalowania

Ogólnie rzecz ujmując ze środowiska da się korzystać, ale jest to
średnio przyjemne.

Czy ktoś mógłby mi udzielić wskazówek co dodać/usunąć, aby to wszystko
zaczęło normalnie działać?

Z góry dziękuje za pomoc.

Michał "MiB" Bachowski

e-mail: michalbachowski w gmail.com