Na czym stanęła sprawa PLD-wiki ?

Wto, 1 Sie 2006, 00:23:12 CEST

On Monday 31 July 2006 22:03, you wrote:

> Z tego co rozumiem chodzi Ci o takie typowe community wiki a mieszanie
> w wiki ificjalnej strony pld nie wchodzi w gre, tak?

Chodzi mi o to aby taki "temat bumerang" jak poruszany w wątku
"[ac] Tak żeby po włożeniu krążka zwykła osoba mogła zobaczyć jego zawartosć".
mógł po rozwiażaniu np przezemnie (oczywiście przy pomocy inynych list,
archiwów list, irc i www) mógł zalec w prosty dla mnie sposób dla potomności
na www - równocześnie pozwalając potomności edytować , uzupełniać poprawiać.
Jak to oficjalnie nazwać - nie mam pojęcia.

--
Mateusz Korniak