[TH] safely remove w KDE - nie działa

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Sob, 9 Gru 2006, 17:21:17 CET

On Saturday 09 December 2006 16:54, Paweł Chuchmała wrote:

> Hm, właśnie zauważyłem że z jednym dyskiem mi zadziałało. Ktoś mi może
> powiedzieć co jest odpowiedzialne za to usuwanie? Chętnie pogrzebię i
> spróbuję zdebugować, ale nie wiem od której strony zacząć.

Ja mam wpisy w fstab od DVD i USBDISK:

/dev/sdb1       /media/usbdisk      vfat
user,rw,noauto,iocharset=iso8859-2,codepage=1250 0       0
/dev/hdc        /media/dvd      iso9660
noauto,mode=0444,ro,user,unhide 0       0

I mountowanie/odmountowanie działa.

PS. Mam Ac ;-)

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics