Disabling IRQ #169

Marcin Król hawk w limanowa.net
Czw, 2 Lut 2006, 08:42:04 CET

> Może ktoś mnie oświecić co to takiego ? Jeśli trzeba coś jeszcze
> podesłać to oczywiście podeślę... tylko co ;)

Masz plyte na VIA? Mialem podobnie, tylko u mnie chodzilo o przerwanie
dotyczace USB i wpiecie czegokolwiek na USB wieszalo mi maszyne. Pisalem
kiedys o tym na grupie. Z tego co wtedy wygooglowalem wynikalo, ze
problem ten dotyczy kilku(nastu) konkretnych plyt glownoch w wiekszosci
na chipsetach VIA. Changelogi kernela ktore wtedy przegladalem
kilkukrotnie wspominaly o tym problemie, ale niestety poprawy nie bylo.
U mnie przeszlo dopiero z wersja 2.6.14.3 i mam nadzieje ze juz sie nie
pojawi.

M.