[AMD64] chroot -instalacja

Kamil kamil.listy w klecza.pl
Pią, 3 Lut 2006, 14:53:43 CET

Dnia wtorek, 31 stycznia 2006 01:34, Andrzej 'The Undefined' Dopierała
napisał:

> --nodeps --ignorearch ;)
> nic sie nie rozwali. zawsze masz mozliwosc deinstalacji.
Chodziło mi o to czy nie nadpisze modułów i starego jądra?

> busybox-initrd ;)
> sam busybox Ci nic nie da.
> acha - majac ten pakiet nie przebudujesz juz initrd dla normalnego
> 32bitowego jajka. ale stare rzecz jasna bedzie dzialac.
Hmmm.. to chyba właśnie tego mi brakowało bo zaczęło działać:]

Tylko, że na razie i tak nie idzie mi stawianie tego bo nie ładują się
niektóre moduły jak startuje 64 bitowe jadro na 32bitowym systemie:/ Z tym
nie było większego problemu ale co gorsze iptables też nie chce działać a co
za tym idzie nie działa sieć za tą maszyną a działać musi... jak będę miał
okazje to spróbuje postawić sieć na 64 bitowym jądrze tak abym mógł spokojnie
założyć czysty 64bitowy system przez chroot'a na nowej partycji.

Dzięki wielkie za porady!
--
Pozdrawiam, Kamil.