Połaczenia SSH i bezpieczenstwo transmisji

Pon, 6 Lut 2006, 10:46:55 CET

On Monday 06 February 2006 08:33, Mikolaj Kucharski wrote:

> Witam,

> Nie umiem okreslic "jak" bezpieczne, tzn. przedstawic uzytuch algorytmow
> i innych cech poprawiajacych bezpieczenstwo, ale moge smialo polecic
> SSHv2 jako bardzo bezpieczny protokol i jego implementacje OpenSSH.

Protokół bez znanych dziur, złamanie przekracza możliwości nawet wielkich jak
NSA.
Czyli w Twoim zastosowaniu to wystarczy - uwage skierowałbym na pozostałą
cześc systemu - tam będzie więcej potencjalnych dziur.

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright