exchange 4 linux

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Pon, 6 Lut 2006, 13:17:53 CET

Dnia 06-02-2006, pon o godzinie 12:47 +0100, Andrzej napisał(a):

> Zgadza się - tylko dla przytłaczającej większości moich userów interfejs
> www w wersji anglackiej jest nie do przyjęcia :-( a propozycja kupna
> wtyczek do outlook'ów skończyła się kupnem exchange'a.

tłumaczenie jest w zasobach cvs gnomepl, niedługo jak sie uda (pomoc
pewnego ziomka z osiedla ;) ) bedzie jeszcze uzupełnione.

najpilniejsza sprawa jest rozwiazanie problemu z utf-8 o którym
wspominałem

--
Michał Panasiewicz
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl