Jaki serwer PIV czy Xeon, IBM, DELL czy HP.

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Śro, 8 Lut 2006, 19:56:58 CET

On Wed, Feb 08, 2006 at 07:23:30PM +0100, Grzegorz Szymański wrote:
> Witam!!!
> 	Mam pewien problem. Chodzi o zakup serwera. Mam ograniczone
> fundusze bo ok 5-6 tys. Za te pieniądze moge kupic nastepujaca maszyne:

Mi się udało za prawie 5700 netto złożyć
2xXeon 3.0 + 2gb ramu + płyta intel + obudowa intel 5300 +  2 dyski sata
200 gb.

Co do kupowania to najpierw kupuj DELL'a, potem IBM, jak dla mnie.

Co do kupowania maszynki która ma płytę na 2 proc z 1 prockiem to
jakoś bez sensu, bo z doświadczenia wiem ze potem zakupić 2 procek
jest straasznie trudno, a w razie awarii i braku sprzętu to jest
tragedia (przerabiałem), to tak ogólnie.

pozdrówki,
abram
--
Moskiewskie zakłady spirytusowe "Duch Lenina" rozpoczęły produkcję
wódki w butelkach z lewym gwintem. Ten podły chwyt poniżej pasa