Jaki serwer PIV czy Xeon, IBM, DELL czy HP.

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Śro, 8 Lut 2006, 21:04:53 CET

On Wed, Feb 08, 2006 at 08:44:55PM +0100, Artur Flinta wrote:

> Nie szkoda kasy na Rigginsa kiedy PilotPoint III jest ponad 100USD
> tańszy i zgrabniejszy?
pilot 2 koło ~900, słabysz zasilacz, mniejsza obudowa (mi nie odpowiada)
PilotPoint III jak sugerujesz: też koło 900 (action)

base5300 za ~1100 oferuje wielką przestrzeń życiową ;-) pozatym
używam tych pudeł 6 sztuk, i nie chce mieć małego pudła
co ma problemy z wentylacją, u kolegi na takiej małej ciągle
się wietrzy, u mnie raz na jakiś czas ;-), pozatym
serwer jak stoi w serwerowni to ma działać a nie wyglądać 8-)

co do składaków to płyta intel se7525gp2 (rp2 nie polecam, mi nie pasuje
a mam taką rp2 z musu, ddr2, xeony z emt64), pamięci kingston z eccr (drogie ale warto) + xeony i można zapomnieć o czymś takim jak problem sprzętowy

co do amd to zawsze warto zasięgnąc opini kolegów co mają ten sprzęt,
żeby się nie wpierniczyć w bagno

czyli moze jakis mały projekt:
maszynownia.pld-linux.org a tam konfiguracje:
- płyta
- procki
- pamięci
- obudowa
- karty NET/SCSI/SATA/inne
Kto zrobi ;-) ?

natym eot z mej strony, a dyskusje na pld-discuss dalej wałkować można

abram
--
Moskiewskie zakłady spirytusowe "Duch Lenina" rozpoczęły produkcję
wódki w butelkach z lewym gwintem. Ten podły chwyt poniżej pasa