Jeszcze jedno pytanie, ale teraz to juz o systemi

Marcin Albecki morales w rssystem.pl
Czw, 9 Lut 2006, 16:07:05 CET

Un dia un hombre llamado Marcin Król tenia una idea:

> Ac. Ra co prawda dziala dobrze na Dellach, ale w tym roku kalendarzowym
> raczej na pewno dostanie EOL (not yet).

> 2.6 moze dac kopa w niektorych operacjach, np przy bazach danych jak juz
> wspominano. Ale jezeli zdecydujesz sie na 2.6 to raczej wez vanillowe +
> zestaw potrzebnych ci latek. Bo te 2.6 co sa/byly w PLD to... nie wiem,
> moze mam po prostu pecha ale jeszcze zadne nie bylo u mnie stabilne. Jak
> na jednej maszynie dziala to na innej oopsuje itp. Dlatego ja jade na
> 2.4. Dziala wszedzie stabilnie. 2.6 z Ac to sie nadaje jak dla mnie
> [...]
U mnie na 2.6.11.10-6 chodzi baza firebirda + samba. Sprzęt to
HP ProLiant ML350.
Przez prawie 2 lata nie wypowiedziałem pod adresem tego tandemu ani jednego
brzydkiego słowa :) W tym czasie robiłem jeden dist-upgrade i nawet
przeżyłem :P

Pozdr
--
"El senor coronel ha dicho que es un soldado y no un pendejo comediante"
El coronel Morales      GG 551597       UIN 99410269