Winfast TV PVR2000 pytanie

Marek Guevara Braun marek.guevara w atm.com.pl
Pią, 10 Lut 2006, 16:28:27 CET

pld wrote:

> Chce zakupić taką kartę TV jak w temacie i moje pytanie :
> Czy używa ktoś tej karty pod PLD i jak się ona sprawuje ?
> Czy działa Tuner i Radio bez problemów ?

Mam taką kartę - w miarę aktualnym w Ac jądrze 2.6.14.n nie działa
dźwięk, Na starszym jądrze 2.6.12 lub 13 były nałożone łatki dzięki,
którym dźwięk działał. Od przyszłego tygodnia być może będę miał
więcej czasu - przyjrzę się aktualnej wersji sterownika do tej karty.

Pilot działa na najnowszym lircu który wg stanu mojej wiedzy nie
ma w pakietach.

Pozdrawiam,
Marek