problem z kartą dźwiękową CMI8738

e-jerzyk w o2.pl e-jerzyk w o2.pl
Nie, 12 Lut 2006, 23:15:32 CET

mam straszny problem z kartą dźwiękową CMI8738
zainstalowałem już wszystkie pakiety, jakie tylko można znaleźć
związane z sound-alsa, łącznie z kernel-grsecurity-sound-alsa i jak
próbuję wystartować service: alsasound, to pokazuje mi masę błędów typu:
FATAL: Module snd_* not found.
Co mogę z tym zrobić, bo brakuje mi już pomysłów.
A no i jeszcze producent dołączył jedynie sterowaniki w postaci
pliczku cmpci.c, który nie daje się skompilować, ze względu na dużą
ilość błędów i 46.diff, który nie wiem czym jest...