lefthand mala ksiegowosc

kuba staskiewicz kuba w best.net.pl
Wto, 14 Lut 2006, 00:40:47 CET

On Mon, Feb 13, 2006 at 11:55:50PM +0100, Grzegorz wrote:

> Nie pomogę, ale chciałem spytać jak to się sprawuje?
> Po za aktualnym problemem i bardziej pod kątem używania w firmie...

Jestem w trakcie testowania "malej ksiegowowci" od poczatku roku.
Na razie prowadze jeszcze ksiegowosc rownolegle w starym programie
ale chce sie go pozbyc bo licencje drozeja no i nie ma wersji dla
linuxa. "Mala ksiegowosc" lefthandu jest chyba jedynym dostepnym
systemem dla linuxa i co wazne jest tania lub nawet darmowa jesli
ktos sie zgodzi na ogladanie reklam. Na razie zachowuje sie
bardzo stabilnie, mimo ze to wersja beta. Niedlugo ma juz sie
pojawic wersja stabilna. Jest w miare aktualny, pracuje juz na
nowych formularzach PIT i VAT obowiazujacych od tego roku.
W zasadzie ma wszystkie funkcje niezbedne do prowadzenia rachunkowosci
w malej firmie (dzialalnosc gospodarcza) choc nie jest to taki
kombajn jak niektore systemy komercyjne. Od poczatku roku produkt
jest dosyc szybko rozwijany. Z postow na ich forum wynika, ze
kiedys bywalo gorzej, na aktualizacje po zmianie przepisow prawnych
czekalo sie sporo czasu. Jak dla mnie funkcjonalnosc jest
wystarczajaca, jedyny mankament to koniecznosc recznego przeniesienia
sum z ksiag do deklaracji PIT/VAT (poszczegolne pola w deklaracjach
wyliczane sa juz automatycznie) ale duzo ludzi zglasza zapotrzebowanie
na ta funkcje wiec mam nadzieje, ze niedlugo ja wprowadza.
Moje potrzeby sa niewielkie ale w programie widze duzo opcji
przydatnych w wiekszych firmach jak np. obsluga kodow kreskowych
czy wbudowany CRM. Widac, ze troche ludzi sie interesuje
tym softem (zwlaszcza w wydaniu na linuksa) wiec mam nadzieje,
ze sie bedzie szybko rozwijal.

Co do "pelnej ksiegowosci" to sie nie wypowiadam bo nie uzywalem.

--
Kuba Staskiewicz