Jak stworzyć packages.ndir.gz

kelr w wp.pl kelr w wp.pl
Czw, 16 Lut 2006, 20:45:34 CET

Dnia czwartek, 16 lutego 2006 19:01, Ryszard Mielcarek napisał(a):

> A moze popatrz w konfiguracje poldka i przestaw typ zrodla ?

Proszę jaśniej bo nie bardzo rozumiem :) Patrzę.. patrzę.. ale nic nie
widzę :) Co bym mógł tu zmienić, żeby poldek zadowolił się zwykłymi indeksami
typu *.dir.* :>
Odpalając poldka wskazuję mu źródło poprzez -s ftp://IP/katalog ale to pewnie
nie o taki typ źródła się rozchodzi co? :>
Nie wiem dlaczego na innym kompie taka "akcja" z "prywatnym" zbiorem RPM'ów w
katalogu na dysku lokalnym działa i mogę instalować pakiety poprzez
wcześniejsze odpalenie poldka z opcją -s /katalog_na_dysku_lokalnym. No i nie
przeszkadza mu brak plików *.ndir.* A jak próbuję skorzystać z lokalnego
serwera ftp to bez tych plików *.ndir.* nie ma zabawy. Co to w ogóle są za
pliki? Czym one się różnią od zwykłych packages.dir.* ?

Pozdrawiam
kelr