gcc psuje system plików ?

Marcin Sztolcman lists w urzenia.net
Sob, 18 Lut 2006, 13:01:25 CET

Dnia 18-02-2006, sob o godzinie 08:47 +0100, Bohdan R. Rau napisał(a):

> Reiserfs (bo nie znalazłem gdzie pisałeś)? No to fsck powinien pomóc
> (mnie w takich przypadkach pomaga)

Nie, ext3 :) Jakoś zupełnie nie mam zaufania do RaiserFS ;) Wolałbym
XFS, ale do tego potwora nie ma nawet UPSa, więc ryzykował nie będę :)

> PS. Akurat niedługo będę instalować nowy domowy routerek na dokładnie
> takiej samej maszynce (różnica: dysk 2.5 GB) - wszelkie sugestie mile
> widziane

Nie ma żadnych sugestii - co najwyżej zwiększ dysk ;) Chyba że to ma być
tylko router i nic więcej - ja potrzebuję nieco więcej miejsca, bo to i
http i różne takie :)

	MySZ

--
Marcin ``MySZ`` Sztolcman