apache1, suphp, suexec, prawa plików ?

AntiC antic w tuchow.pl
Sob, 18 Lut 2006, 13:52:22 CET

Dnia czwartek, 16 lutego 2006 16:36, Marcin Sztolcman napisał:

> dwa naraz nie sa potrzebne

Czy potrzebne to już zależy od admina..

> no bo ani suexec ani suphp nie sa poprawnie skonfigurowane

Nie zgadze się.
Konfiguracja (w sensie plików konfiguracyjnych jest/była OK)
Chyba że istnieją jakieś tajniki nie opisane na stronach apache.org i
suphp.org o których mi nie wiadomo.. ;-)
suphp: speca dla wersji 0.6.1 dla apache1 muszę sobie po prostu poprawić (w
cvs brak)
suexec nie działa "na" pliki .php w konfiguracji (wykonywanych jako) z
apache1 mod php (w odróżnieniu od wykonywanych jako cgi)

Niemniej dziękuję za podjętą dyskusję.

Pozdrawiam
a,