gcc psuje system plików ?

Marcin Sztolcman lists w urzenia.net
Sob, 18 Lut 2006, 22:31:44 CET

Dnia 18-02-2006, sob o godzinie 19:19 +0100, Andrzej 'The Undefined'
Dopierała napisał(a):

> a dmesg cos pokazuje?

Nic co by misię kojarzyło, że może o to chodzić.

> 1. sproboj sobie nadac prawa do pliku i katalogu.
> 2. jak nie zadziala - mv - zmien nazwe tego katalogu.

Zapomniałem napisać, że i jednego i drugiego próbowałem.
# chmod 644 crtbeginS.o
chmod: nie można zmienić uprawnień do `crtbeginS.o': Operacja
niedozwolona

Ale, co sobie uświadomiłem, wcześniej robiłem mv do /tmp, który to jest
na osobnej partycji. Teraz więc wykonałem to w obrębie tej samej
partycji, no i oczywiście podziałało. Więc obejście, działające, jest -
dzięki :)

Teraz kwestia, skoro już mogę zainstalować gcc i działać normalnie, czy
masz jakiś pomysł na to, jak ten plik wywalić zupełnie ?
I pomysł, skąd to się wzięło, takie uparte bydlę ? :)

Jeszcze raz dzięki za podsunięcie (ponowne) pomysłu z mv :)

	MySZ

--
Marcin ``MySZ`` Sztolcman
http://diary.urzenia.net :: mailto:http://urzenia.net/email