vmware - czemu nie działa :(

Marcin Sztolcman lists w urzenia.net
Nie, 19 Lut 2006, 14:15:53 CET

Dnia 19-02-2006, nie o godzinie 10:24 +0100, Bohdan R. Rau napisał(a):

> A możesz tak po koleżeńsku napisać co zrobiłeś w celu zainstalowania
> tego czortograja bo na domowej maszynie też mi nie działa - pewnie coś
> zj...em jak zwykle :(

Wywala się na budowaniu modułów ? Bo u mnie się też wywalał, ale to nie
z jego winy. Trzeba podlinkować config-{up,smp} jako .config (oczywiście
tylko jeden), Module.symvers-{up,smp} do Module.symvers. Później make
menuconfig i wyjść bez zapisywania. Na koniec make all, po jakichś
kilkunastu sekindach, jak się pojawi jakieś info o modpost, zrobić ctrl
+c. Teraz ponowanie odpalić instalkę vmware :)

	MySZ

--
Marcin ``MySZ`` Sztolcman
http://diary.urzenia.net :: mailto:http://urzenia.net/email