KMail i nagłówki maili

Bartosz Belter bart w man.poznan.pl
Wto, 21 Lut 2006, 12:20:30 CET

Witam,

mam pewien problem. Każdy mail, który odbieram KMailem ma ustawiony nagłówek
Content-Type, jak poniżej (źle ustawiony??? - nie szukałem odpowiedniego RFC,
więc nie jestem pewien):

Podczas, gdy ten sam mail odebrany Mozillą wygląda w źródle inaczej:

Prawdopodobnie z tego powodu KMail ma problem z ustawieniem odpowiedniego
kodowania do odczytu wiadomości. Najczęściej mam wyświetlane krzaczki i muszę
zmieniać kodowanie z "auto" na odpowiedni dla każdego maila (np. iso-8859-2,
utf-8, itp.).

Być może gdzieś nie doczytałem, czegoś nie ustawiłem, ale przed upgrade'em
wszystko działało poprawnie. Czy ktoś może potwierdzić podobne zachowanie
KMaila? Jakieś pomysły jak to obejść?

Pozdrawiam
Bartek

PS. Garść informacji:

kdebase-core-3.5.1-1
kdepim-kmail-3.5.1-1

# uname -a
Linux testowy 2.6.14.6-5 #1 Fri Jan 20 16:50:51 CET 2006 i686
Intel(R)_Celeron(R)_CPU_2.40GHz unknown PLD Linux