mikrofon... znowu

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Wto, 21 Lut 2006, 15:04:12 CET

On Tue, Feb 21, 2006 at 02:57:03PM +0100, Kamil wrote:
> Witam, po raz kolejny mam problem z mikrofonem. Działa odtwarzanie dźwięku,

Coś podobnego kiedyś miałem:
1. alsamixer
szukamy:
mic		głośność
mic boos	wzmocnienie u mnie mam on/off + 20db
mic sele	wybór mikrofonu 1/2

to tak na 1 podejscie do problemu, sobie wtedy poprztykałem i było ok.

pozdrówki,
m.a.
--
ekspert na antenie RM: - Weźmy słowo "komputer". Wszystkie litery w
tym słowie przyporządkujmy kolejnym liczbom w alfabecie, potem dodajmy