Instalacja PLD na pendrive z FC4

ronin-23 ronin-23 w o2.pl
Wto, 21 Lut 2006, 17:25:23 CET

Dnia wtorek, 21 lutego 2006 16:20, Michal Abramowicz napisał:

> a może podejdz do tego inaczej, użyj syslinux, ustaw flagę bót
> na partycję z fat16, na fat16 nagraj syslinux.cfg, vmlinuz, initrd
> to co masz w /boot/ (tylko nie symlink ino pliki) o nazwie jak wyżej
> w syslinux.cfg (plik też na fat16 ciągle dalej) daj coś na wzór:
>
> serial 0
> prompt 1
> timeout 99
> default n
> label n
> kernel vmlinuz
> append initrd=initrd root=/dev/sda2
>

> potem umount fat16, syslinux /dev/sda1
> [...]

jeśli dobrze cie zrozumiałem to możliwe jest za pomocą syslinux uruchomienie
pld z partycji fat16. Czyli jesli fdiskiem zrobie 1 partycje na fat16 i na
niej czyli np. w /pld/pld (gdzie /pld to podmontowana partycja np sdb1)
zainstaluje przez chroota pld tak jak wcześniej opisywałem a nastepnie za
pomoca syslinux zrobie ja bootowalna i odpowiednio skonfiguruje syslinux.cfg
to pld powinno smigac tak jak powinno?

Przypomina mi to nieco rozwiązanie z DSL ktory rowniez w ten sposob bootowal
jednak potem nie korzystal z tak utworzonego systemu jak ja planuje to zrobic
dlatego tez mam watpliwosci czy to zadziala. Jednak sproboje jeszcze dzis
przeprowadzic ten eksperyment. Bardzo bylo by pomocne zobaczenie pelnej
konfiguracji syslinux.cfg co ulatwi mi konfiguracje na moim sprzecie.

Jesli komus udalo sie jeszcze odpalic pld z pendrive bardzo prosze o dalsze
rady i podpowiedzi.

Z gory dziekuje ;)

Pozdrawiam

Ronin