Trochę OT - konfiguracja squida z parnet proxy

Dariusz Krzempek darek.k.fm w interia.pl
Śro, 22 Lut 2006, 13:59:45 CET

Witam,

 Wiem że trochę OT temat ale wiem też że tutaj są ludzie kompetentni
więc pozwoliłem sobie zapytać.
Mam neo i problem z otwieraniem stron zachodnich. Wiem że jest to
spowodowane pulą adr. IP. 83.x.x.x którą dostaję od ISP TP.
Aby jednak otwierać stronki np. www.audi.de wystarczy ustawić proxy
w3cache.tpnet.pl w przeglądarce i już działa. Ale skoro mam lokalne
proxy na moim serwerku to ustawiłem proxy tp w squid.conf jako parent. I
zgodnie z ideą to powinno działać a nie działa. Czy może mi ktoś
podsunąć co może być źle?

config:

cache_peer w3cache.tpnet.pl parent 8080 7 no-query no-digest round-robin
cache_peer w3cache.icm.edu.pl parent 8080 7 no-query no-digest round-robin

Pozdrawiam
Dariusz Krzempek

Jestes poszukiwana. Szukaja Cie imprezowicze!