KMail i nagłówki maili

Bartosz Belter bart w man.poznan.pl
Śro, 22 Lut 2006, 14:29:21 CET

Dnia środa, 22 lutego 2006 12:34, Roman Kolasiewicz napisał:
> Dnia wtorek, 21 lutego 2006 16:53, Bartosz Belter napisał:
>
> [...]
>
> U mnie pomogla na to wszystko ...zmiana czcionki (w moim przypadku verdana)

Bardzo dziękuję wszystkim za dobre rady! Niestety - bijcie/zabijcie mnie - nie
wiem dlaczego - zaczęło wszystko działać poprawnie! Może pomógł reboot
systemu po aktualizacji (ale byłem pewien, że restartowałem wcześniej), sam
już nie wiem. Wiem jedno - już działa poprawnie, i to jest najważniejsze!

Pozdrawiam i dziękuję
Bartek

PS. Czcionek nie musiałem zmieniać, ale rada podejrzewam jak najbardziej
słuszna! ;-)