PPPoE bez rp-pppoe

Sob, 25 Lut 2006, 23:42:41 CET

Arkadiusz Miskiewicz napisał(a):

> Metoda przypomina klejenie na ślinę. adsl-costam powinny wylecieć z pldowych
> pakietów rp-pppoe.
>
> Bez pakietu rp-pppoe to nie wiem jakim sposobem autor wątku chce uskutecznić
> połączenia pppoe.
>
> Tak czy owak fragment skryptu obsługującego ifcfg-ppp0:
> if [ -n "${PPPOE_DEV}" ]; then
> if is_yes "${PPPOE_KERNEL}"; then
> modprobe -s -k pppoe
> MODEMMODE="plugin rp-pppoe.so"
> MODEMPORT="${PPPOE_DEV}"
> else
> MODEMMODE="pty"
> [...]
Przecież pisałem, że niekoszerne.
Ale uzależnia mi start firewalla (który też jest "ręcznie" wydłubany z
regułek) od aktywnego połączenia zewnętrznego.
A o to mi chodziło.
Czy podana droga zapewnia start ppp przed usługami sieciowymi?
Pewnie tak. Nie chce mi się zastanawiać nad tym w sobotni wieczór.

--
WK
Wypusty: