imq, squid, htb - problem z markowaniem tcp_hit i tcp_miss ze squida uzywajac imq

Przemysław Backiel przemyslaw.backiel w backiel.com.pl
Pon, 27 Lut 2006, 13:14:56 CET

Witam,

szukam wędki a nie ryby :)
Pan google nie pomógł mi za bardzo..

otóż, co robie..
odpalam PPPoE i musze odpalic IMQ
i mam tak
eth0 swiat
eth1 lan
imq0 to co wchodzi na eth0, czyli -i eth0
mam odpalonego transparent squida, ludziom zrobiłem redirect
i o ile nie miałem imq to markowałem odpowiednio tcp_hit i tcp_miss
teraz, jak mam imq, to nie wchodzi mi to co jest z -o eth1 czyli z
interfejsu, na którym działa squid.
moje pytanie, jak markować ruch ze squida (tcp hit i miss) tak abym mógł
uzyc tych marków w IMQ (bez imq działa mi ładnie na eth0, a na imq nie
wiem jak to zrobic :(

wszystko inne, z imq chodzi mi ładnie, mam problem tylko z tym squidem,
jak to rozwiązać?

--
Z powazaniem
Przemyslaw Backiel