autoryzacja/uzytkownicy z Active Directory

Łukasz 'LCF' Jagiełło lcf w ds.pg.gda.pl
Pon, 27 Lut 2006, 15:19:36 CET

Zero, kierunkowy dzien dobry Panstwu jestem lukasz :
> Witam,
> potrzebuje zintegrowac uzytkownikow windowsa i linuxa
> na bazie AD.
> Czy ktos z grupowiczow zetknal sie z tym zagadnieniem,
> moze gdzies widzial jakis howto?

Liznąłem temat, ale myślę że nie powinno to być extremalnie trudne. Na
pewno czytanie AD pod linuxem klientem LDAP'a nie jest skomplikowane.
Nie próbowałem zapisywać, ani bardziej skomplikowanych rzeczy robić
(jeszcze nie musiałem ;D) Daj znać jak Ci poszło.

--
*|   / /  / ___/ __/  Łukasz Jagiełło                         |*