autoryzacja/uzytkownicy z Active Directory

Dariusz Włodarczyk milley w zsp2.krotoszyn.net
Pon, 27 Lut 2006, 15:29:13 CET

Łukasz 'LCF' Jagiełło wrote:
> Liznąłem temat, ale myślę że nie powinno to być extremalnie trudne. Na
> pewno czytanie AD pod linuxem klientem LDAP'a nie jest skomplikowane.
> Nie próbowałem zapisywać, ani bardziej skomplikowanych rzeczy robić
> (jeszcze nie musiałem ;D) Daj znać jak Ci poszło.

I ja też poproszę o info jak efekty bo od jakiegoś czasu obchodzę temat
jak jeża, ale w końcu będę się też musiał za to zabrać ;)

--
pozdrawiam
Dariusz (milley) Włodarczyk

[-= Uśmiechnij się :) =-] "Jeśli widziałem dalej niż inni, to dlatego, że stałem na ramionach olbrzymów". --- Isaac Newton