firefox 1.5

Przemyslaw Zajac zajac_p w o2.pl
Wto, 3 Sty 2006, 01:41:52 CET

>U mnie jedna z przyczyn niedzialania firefoxa 1.5 byl gplflash, wiec go
>wyrzucilem.
>Inna przyczyna to stara paczka "nspr" lub o podobnej nazwie.
>I zauwarzylem jeszcze jedno: firefox 1.5 nie lubi dowiazan symbolicznych
>   do pluginów w (/usr/lib/mozilla-firefox/plugins), czyli trzeba
>skopiowac pliczki.
>
>Pozdro TOmek

Nie mam zainstalowanego gplflash nspr mam takiego jaki jest w ac (taki
sam jest spec budowalem)
folder plugins jest pusty.
Tak apropo wczoraj scaignolem i sam skompilowalem firefoxa i smiga wiec
teraz sie zastanawiam dlaczego
ten skompilowany przez ludzi od firefoxa nie dzial u mnie a u innych
uzytkownikow pld dziala (przypominam, ze
 przed swiatecznym upgradem smigal i u mnie)
Pozdrawaim Zajac