Zmiana maca w trakcie startu

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Pon, 3 Lip 2006, 23:06:04 CEST

Dnia 01-07-2006, sob o godzinie 20:36 +0200, Liliana Ziolek napisał(a):

> Dzięki. Nie wiem gdzie wyczytałam tudzież jak wymyśliłam że to powinno
> być MACADDRESS i nie bardzo działało - teraz już jest ok :)

zawsze mozesz podejrzec jaka zmienna jest w kodzie rc-scripts :)

]$ sudo grep MAC /sbin/ifup
if [ -n "$MACADDR" ]; then
        ip link set ${DEVICE} address ${MACADDR}

a rpm podpowie ci które greepowac :)

--
Michał Panasiewicz - jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl  || e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl , wolvverine [ at ] pld-linux [ dot ] org
http://www.linkomp.pl - Linkomp - Usługi informatyczne dla firm - biuro [ at ] linkomp [ dot ] pl