z kategorii pytań dla newbie: jakiego używasz klienta poczty elektronicznej.

Piotr Wydymus pwydymus w wp.pl
Sob, 15 Lip 2006, 17:16:13 CEST

Dnia sobota, 15 lipca 2006 00:13, Przemysław Staniszewski napisał:

>  Jak w pytaniu. Trochę temat dla newbie, ale w sumie jestem Ciekaw.
> Oczywiście applowcom i użytkownikom windowsów podziękujemy. Klient pod
> X'y. Thunderbird ma braki. Nie widzę nigdzie powiadamiania o poczcie dla
> poszczególnych folderów. Może po prostu nie widzę. Kmail wydaje się być
> najbardziej rozbudowanym. Swoją drogą.. Może ktoś wie jak można zmienić
> czcionkę (korzystając z gnome na pokładzie) tam gdzie jest  'Plik,
> Edycja.. ' itd.
>
> W sumie nie wiem dlaczego przestałem korzystać z kmaila. Filtr jest
> bardzo agresywny ale to też pewnie da się przestawić.

> [...]

Chciałbym, żeby KMail wysyłał mi pocztę z poszczególnych kont z odpowiednimi
nagłówkami (np. from). Chodzi o to, że jestem zapisany na kilka list
dyskusyjnych, ale na różnych kontach mailowych. No i np. żeby pisać na
pld-users-pl muszę za każdym razem ręcznie zmieniać pole Od z
motaboy w poczta.onet.pl (pierwszy mój adres) na pwydymus w wp.pl (pod takim
jestem na pld-users-pl)... No i oczywiście wysyłka automatycznie z
odpowiedniego konta... SMTP onetu nie puści poczty z from z WP i vice versa.

Jest coś takiego jak "Wyślij pocztę przez", ale wolałym automat. W The Bat!
działało. :)

Da się to jakoś zautomatyzować w KMail? Jakoś nie widzę...

--
Piotr Wydymus
GG: 2904275