chkconfig

Kosiek kosiek w histamina.czuby.net
Pon, 17 Lip 2006, 19:44:55 CEST

Witam.
Chciałem się zapytać gdyż nigdzie nie mogę znaleźć. Czy przy użyciu chkconfig mogę tak
zautomatyzować uruchamianie skryptu by był on uruchamiany tylko na jednym interfejsie
sieciowym? Chodzi mi o to żeby np serwer dhcp nie nasłuchiwał zapytań na eth0 a tylko
na eth1. Czyli czy jest możliwe by polecenie /etc/rc.d/init.d/./dhcpd start -i eth1
zautomatyzować nie pisząc oddzielnego skryptu? I czy wogóle takie uruchamianie na
jednym interfejsie rzeczywiście działa? Czy może poprostu ograniczyć dostęp przez
iptables.
Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam Kosiek.