Re: Nie możnośc uruchomienia OpenOffice.org 2.0.3

Michał Łukaszek mlukaszek w gmail.com
Pon, 24 Lip 2006, 09:36:23 CEST

Ja z kolei zaobserwowałem częste wyloty aplikacji (zauważone w calc, nie
sprawdzałem innych składników). Tracony jest edytowany dokument, po
automatycznym restarcie proponowane jest odzyskiwanie dokumentu, ale nigdy
nie udało mi się odzyskać więcej niż do ostatniego "save". Ktoś też tak ma?

--
pozdrawiam,
Michał Łukaszek