bandwidthd

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Sob, 29 Lip 2006, 14:39:41 CEST

Dnia 29-07-2006, sob o godzinie 13:30 +0200, Rafał Błażejowski
napisał(a):

> ten sam problem mam jak buduję z cvs'u. Wszystkie pakiety zainstalowałem
> poldkiem, może ktoś spróbować to zbudować? jajo: 2.6.14.7-5

czytales co napisalem ?

Wrote: /home/users/builder/rpm/RPMS/bandwidthd-2.0.1-0.1.i686.rpm

brakuje ci gd-devel.

podeslij config.log to ci powiem czego ci brakuje.

--
"Kiedy myślę i nic nie wymyślę, to sobie myślę,
po co ja tyle myślałem, żeby nic nie wymyślić.