udev i alsa

grizz grizz55 w wp.pl
Czw, 8 Cze 2006, 12:38:12 CEST

On Thu, 08 Jun 2006 12:17:36 +0200, Artur Flinta <aflinta w at.kernel.pl>
wrote:

> Te wpisy nie są do niczego potrzebne w przypadku posiadania nowego udev
> i kernela.

> Podać więcej informacj, jaki kernel, udev, sprzęt itp.

AAAAA masakra....

zainstalowałem nowe jądro i najnowszego udeva
mam wreszcie dźwięk!
Hal jak narazie działa, ale jeszcze nie da się montować urządzeń przez
zwykłego urzytkownika

Są gdzieś sterowniki do nvidi do kernel-2.6.15.5-1??

--
Voiceless it cries,